Där satt snyggingen vid ån

Jajjamen, idag gav vi oss ut med båten. Det var lite väl blåsigt, men härligt iaf. I liiike the sea. Efter att vi åkt en lång tur och fikat mm så bestämde vi oss för att ta en sväng ut på Selångersån. Och vem sitter där om inte "Lee" med två kompisar. Och han leeer. ;) Åh! Fast han är inte så het när han har blont hår, som dessutom börjar bli rätt långt. Som brunett var han ju ashet. Men det där leendet alltså. Jag kunde inte annat än fånle jag med, hihi. ;)

Image and video hosting by TinyPicIdag ska jag hissa starka människor. Människor som varit med om hemska saker och som inte gnäller. Istället för att klaga skriver de en bok om sina upplevelser för att hjälpa andra. Ex Magdalena Graaf. cred åt kvinnan.
 
Image and video hosting by TinyPicBackslick ska jag dissa. Jag kommer helt enkelt inte på så många negativa saker just nu, så det får bli något oviktigt. =P Men jag blir galen på Matilda som tjatar om hur hett det är. Ehm, det är så obeskrivligt inte-hett!!

Kommentarer
Postat av: Debbie

haha va sött :D älskar att vara på vattnet också, sån otroligt underbar känsla i hela kroppen efteråt :D

Postat av: Debbie

Btw.. nu finns det Asos info i min blogg :)

2006-07-10 @ 15:49:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Joanna

ååh värsta timing! =D Vet du vem jag såg idag på stan då? bögen =D med typ inget smink. Han såg ut som 12 ;P hihi. precis innan jag läste ett inlägg i din blogg om asos så hade jag preciis läst att det är inte så svårt att beställa som vi trodde =P Gick in på tullverket å kikade =P värsta bra!! vi måste beställa nåt =D

2006-07-11 @ 23:33:49
URL: http://joaannas.blogg.se
Postat av: C.c

haha go diss:)

2006-07-24 @ 11:10:48
URL: http://devilinprada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback