Crazy/Beautiful

Hade sån tur att jag råkade slå på fyran just när filmen Crazy/Beautiful började. Åh jag tycker så mycket om den! Kirsten Dunst är en grym skådespelerska och Jay Hernandez är bara för het. ;) Hade glömt hur bra den var, för det var så länge sen jag såg den. Trots att det är en slags kärleksfilm känns den ändå inte klyschig. Fast hade det varit det verkliga livet kanske det inte hade slutat som i filmen. Men vem vet. Tycker bara att den är så underbar.


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: joanna

hohooo trouble in paradise?!=D checka in länken! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,854374,00.html

Postat av: Carro

Haha det där läste jag också, med ett leende på läpparna ;)

2006-07-30 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback