Beachbabe every day ;)

Håhå så varmt det är! Eftersom inte jag har något vettigt alls för mig på dagarna så brukar det bli stranden. Igår blev det Rännö med Joanna, Jesper och mami kom dit också. Det är såå underbart och det enda negativa jag kan komma på är de jäkla insekterna som vill vara hos mig jämt. Idag åkte jag till Hudik, tro på fan att de glada Hudiksvalls-borna hade en skitfin strand. Och det var inte ens kallt i vattnet, trots att det är hav. Det hemska var att en åttaårig pojke drunknat igår på den stranden fick vi reda på. Fy fan alltså. Sånt borde bara inte få hända. Hur som helst hade vi en himla trevlig dag och den avslutades med en god tacotallrik. Nu ska jag ut och åka båt!


Måste visa mina superbra spanarglasögon. De var användbara idag kan jag säga...Jag ser allt, men ni ser inte att jag ser..så att säga. Åhh sommar!




Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback