Åhh minnesvärd kväll!

Gårdagen var verkligen lyckad! Först stack jag och Joanna en sväng till Marmen, där vi mötte Anna och hennes nya kille. Fast de var ju segast i världen på att ta sig dit, så vi hann skvallra själva en bra stund. ;) Efter en lång simtur och lite kortspel var jag och Joanna tvugna att åka hem och fixa i ordning lite saker.

Efter det begav vi oss hem till Therese, till hennes asfräscha lägenhet i Nacksta. Hon bodde såå fint och tjejen har känsla för inredning alltså. Där grillade vi och det var himla gott. Sedan bestod kvällen mest av skratt! =D Åhh det var så kul och minnesvärt. Tack Joanna för att du var så smart att ta med dig kameran! Jag ska börja tänka på det jag med, kameran ska alltid med vart jag än går. Man vet ju aldrig vad som kan hända, eller hur? Haha, innan jag och Joanna tog bussen till Nacksta så hann vi med en sväng på stan. Och vem ser vi inte till Joannas stora glädje? ;) Han befann sig på killavdelningen så situationen blev lite knivig. Men jag låtsades i alla fall att jag skulle shoppa killkläder och gick runt och sa "Tror du inte han skulle passa i det här då?" På det sättet blev inte våra avsikter så genomskinliga!

Kvällen blev i alla fall hur lyckad som helst. Therese var precis som på den gamla goda tiden. När man hörde hennes skratt och alla hennes roliga svordomar var det precis som det brukade vara då. Så kul! Den kvällen måste göras om. Här är några av Joannas bilder som Therese skickade nyss.

Image and video hosting by TinyPic Joanna hade en skitfin tröja hon! =)Image and video hosting by TinyPic  Mörda??Image and video hosting by TinyPicHur ser jag ut??? =D

Kommentarer
Postat av: joanna

Ååå roligt =) haha men Carro du kan ju inte bara skriva sådär hux flux om du vet vad ;) tänk om han läser? ;P tihi(vääääldigt troligt) njae =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback