Så minns jag 2006!

Tänk att det snart är 2007, herregud. Jag har i alla fall en hel del minnen från året och jag tänkte lista det bästa med 2006.

Egypten - En oförglömlig resa som troligtvis är en av de absolut bästa jag gjort. En flummig Carola, en solande stringbög, pyramiderna, sfinxen, värmen, snorklingen, stränderna, solbrännan, de envisa människorna mm.

Rumänien - Jag kommer aldrig glömma "Shiiit vad har jag gett mig in på"-tanken när jag och Anna satt på det där hemska tåget som tog oss 40 mil mitt ut i ingenstans. Trots allt så klarade vi ju oss bra och kom hem med många erfarenheter.

Körkortet - Helt underbart!

Studenten - Jag ska aldrig mer i mitt liv räkna matte! =D

Vännerna - Jag kommer sakna er som tusan när jag ger mig av mot London. Friends forever. =)

Sommaren - Värmen! Det blev många långa stranddagar och jag kommer inte glömma sommarlovsmorgon med Nick Scröder och Flyg 29 saknas. Överlägset. ;) Eller hur Joanna?

Min expanderande garderob - Jag minns all shopping och allt jag gillar att äga. Och mina örhängen och halsband har en speciell plats i mitt hjärta, hihi.

Jobben - Kanske inte det bästa, men det har lärt mig saker. Jag har blivit mer härdad och stark efter att ha jobbat med gamlingarna. IKEA var rätt roligt det.

Mig själv - Jag har faktiskt lärt mig rätt mycket om mig själv, det jag vill i livet och hur jag vill ha saker. Jag kan också äntligen säga att jag börjat älska mina fräknar. Det hade jag då aldrig trott, men så är det. De är jag och de är coola.

Beskedet om London - Japp på måndag är det bara en vecka kvar tills jag åker som au-pair. Helt ofattbart. Roligt, skrämmande, spännande, sorgligt, härftigt...ja mycket! Jag har ju en tendens att åka iväg till länder just som oroligheterna börjar där. Så får det inte bli den här gången.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback