Nya beauties

Jag fick inte baka några fler pepparkakor på ett tag för dumma mami. Själv tycker jag ju såklart att det är de vackraste skapelserna ever. Här var några som hann bakas innan the evil mum satte stopp för min konst. Tur att jag har Jesper som följer efter i mina fotspår. Han bidrog med några vackra kakor här.

Image and video hosting by TinyPic

1. Den bästa bokstaven C. Funderar på att göra en hel plåt med C:n (2 st)
2. Badanka med vårta.
3. Finare kanin än fjolårets.
4. Hästmänniska. Den har Jesper gjort. Vi hade en ascool, men Matilda mördade den. =( Det var en hästkropp med ett felvridet hästhuvud på. Ska återskapa den.
5. Hus med hjärta (Av Jesper).
6. Nervösa Tord. (Av Jesper).
7. Svampbob, ser ni väl!
8. Elak japan.

Vill baka mer!! Dumma mama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback