Med ett leende på läpparna

Håhå vad man måste le hela dagarna. I alla fall om man jobbar på IKEA och ska vara trevlig mot 2678999 kunder om dagen. Det har jag sysselsatt mig med både igår och idag. Bra lön får jag för det också. Brolle Jr var där och handlade idag. Han såg fräsch ut och sikken liiten rumpa hann jag notera. Han handlade fyra feta kassar i alla fall.

Imorrn blir det gamlingarna. Undra om de har saknat mig? Jag är nästan övertygad om att de inte har det. De minns mig knappast vid de här laget. Och om någon nu gör det är det nog ställets surtant, och hon skulle knappast sakna mig.

Nu har jag sett en till ny Beckfilm. Och så blir det nog Miami Vice-filmen ikväll. Jag ser det Magnus fixar...=P Vilket betyder filmer som inte är i min smak alla gånger. Som actionfilmer.
Image and video hosting by TinyPic

I'm very HOT, he's not. =) I alla fall min nya tröja, like it a lot.

Kommentarer
Postat av: Anton

Oh, I'm totally hot! ;-)

2006-12-04 @ 16:27:43
Postat av: Carro

Alltså NJAAA! ;)

2006-12-04 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback