Härligt, härligt

Jag ska få jobba på lördag igen, på IKEA. Härligt! Vi skulle ju inte få nå mer jobb där, men de ändrade sig. Ska även jobba långdag imorrn med gamlingarna. Önskar att det kunde vara som igår när jag jobbade, 5 timmar. Det var helt perfekt. 8, 5 h lång arbetsdag är inte det roligaste. Egentligen 9,5 om man räknar med lunchen. Nu har jag fått mitt nya visakort. Det är svart och orange-färgat, snyygt värre mot för det förra.

Visst känns det coolt när man får brev av banken som det står "förstör detta brev" på. Där man måste öppna en massa flikar och lista ut var koden står skriven. Och så ser man att den bara är synlig om man håller upp brevet i ljuset. Värsta spännande! Det känns som man har ett hemligt uppdrag och är jättecool lixom. ;) Skitkul, mer mystisk post önskas.

Åh jag gjorde dummaste grejen igår. Hihi, det är kul nu efteråt. Jag mådde illa och fasade att jag skulle få magsjuka. Och jag vet ju att vitpeppar ska vara bra, sägs det. Tyvärr hittade jag inga korn som man ska ta utan bara pulver. Så jag tog en sked och stoppade in. AAAAOOO!! skrek jag sekunden efter och rusade till kranen. Det hjälpte inte med vatten, fyyy faan vad illa det smakade. Och illamåendet försvann då inte! Smart nr 1. =)

She's got Bette Davis eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback