Gingerbread beauty awards 2006

Åhh jag har bakat pepparkakor! Och jag är sjuuukt bra på det. Konstigt nog tycker inte mamma det. Och hon gav mig märkbart mindre deg i år mot för ifjol. Jag känner mig lite ledsen faktiskt. Jag ska baka imorrn när inte hon är hemma. Heeela degen ska jag rädda! Jag sa till mamma att hon inte förstod sig på konst.
Jag tänkte bjuda på några favoriter från ifjol, och så några heta som jag hittills bakat. Lugn, det kommer fler. Jag måste bara erövra degen först.

Så nu tycker jag att ni ska göra dessa vackra skaperlser en tjänst. Det är de faktiskt värda eftersom få av dem faktiskt är vid liv idag. Rösta vilken som ska vinna Gingerbread beauty awards 2006!!

Kandidater från fjolåret:
1. En wannabe som skulle bli Jesus. Det blev något annat.
2. Hund/kanin...vet ej.
3. ÖB-kaka. Till Vicky var den! Hade gjort en stor upplaga, mamma "tappade" plåten i golvet. =(
4. En glad liten gubbe.
5. Ett gäng fina gubbar.
6. Krymplingen. (Saknar ben).
7. Gänget som kommer direkt ur Kill Bill.
8. En morot.
9. Siamesiska tvillingar.
10. Hot man. En av mina personliga favoriter.
11. Skottskadad man.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Och här är några från år 2006!

1. Hjärtskallarna. (De fyra snyggingarna längst till vänster).
2. Man med magsår.
3. Little svullo.
4. Man med uppköttad axel.
5. Gubbar som saknar vissa kroppsdelar (2 st).
6. Tuttfia. Tyvärr syns det inte att kakan har boobs. Från att ha varit bollar sjönk de ihop och blev platta hängisar. Även hennes fina hår blev rätt ugly.

Vote!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det de missbildades årliga riksmöte eller? :P

2006-12-04 @ 21:04:00
Postat av: Anonym

haha carro du är en skapare! så vackert!..blir svårt att rösta fram bara en vinnare =)

2006-12-04 @ 22:01:31
Postat av: Anton

Oj oj oj. Så mycket gott att välja mellan. Alltså shit, jag vill också baka pepparkakor.
Blir svårt att slå dina dock, de är som poesi - fast små, bruna och gjorda av deg.... hrm...

IAf så röstar jag på......... ta da! - man med magsår!!!

peace out

2006-12-05 @ 00:29:00
Postat av: Carro

Jaa vi borde baka tillsammans =D Sjukt kul. Om man bara kunde låta bli att äta...

2006-12-05 @ 10:50:51
Postat av: Anton

Ja fan! Det MÅSTE vi göra! :D

2006-12-05 @ 16:57:23
Postat av: Anton

Kanske på fredag? Då är jag ledig iaf. :)

2006-12-05 @ 16:57:44
Postat av: viktoria

snygga må ja säga, helst den där ÖB;)

2006-12-27 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback