Favoritsysselsättning

Jajjamen det blev en lång arbetsdag idag. Konstigt att jag inte kan sova, det är därför jag fortfarande är uppe. Annars brukar jag ju somna bums när jag varit uppe innan sju.

Jag har en skitbra sysselsättning som jag brukar ägna mig åt när jag verkligen inte har något vettigt för mig. Nämligen springa runt och peta på mamma och säga att jag är ett förkylningsvirus som attackerar. (Ni vet reklamen). Oturligt nog är hon inte sen att göra som mannen i reklamen, alltså slåå till! Hjälp det gäller att vara snabb. Något säger mig att hon kommer känna en viss lättnad över att jag åker! Ojoj.

Undra om tomten har fått min önskelista? Undra om det blir jorden-runt-resan eller dejten med Wenthworth Miller? Jag kan knappt vänta. Jag har ju faktiskt ätit upp alla mina grönsaker. Det brukar väl tomtar tycka är en viktig sak? Jag har dessutom varit S-N-Ä-L-L.

Jag är snel och bjuder på en gammal julbild. 2 år sedan. Snacka om ful bild, haha. Tagen med Harrys dåliga kamera. Å nej! Gissa vad jag såg nu på bilden!? Mina fina örhängen som jag tyckte så mycket om. De som jag tappade! Buäääääh.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback