Den skrattande grisen

De senaste dagarna har det hänt mycket. Julen har firats och jag tackar för mina presenter. Jag jobbade igår och orkade till och med en hel natt ute. Först var vi hemma hos söta Anna P med en massa folk jag inte orkar räkna upp. Sedan bar det av till krogen. Det blev 360 och jag hade inte varit i deras nya lokal förrän då. Jag måste ju säga att det var skitkul! Lyckad kväll. Träffade en massa roliga personer.  Ja vi blev med på kort också, haha. Jennie och jag hade så heta tights och hon frågade torris-fotografen om han ville ta kort på våra citat "välsvarvade stjärtar" men han sa att det inte var nån idé för sånt publicerar de inte. Skit i det då! Sååå kul att träffa Linus iaf. Lina och Amanda var också där. Och turkmaffain. =P

Idag har jag och Joanna varit på mellandasrean. Tusen tjejer med sina vapen handväskorna i högsta hugg. Blev snygga och bekväma underkläder och så ett par linnen. Vi hälsade på Anton på Subway och Kimmen på Vision. Jag gick och skrattade som en gris och Joanna övervägde om hon skulle lämna mig eller inte. =( Snäll hon är då! Här kommer man på ett nytt skratt att börja med och så kan hon inte ens vara lite uppmuntrande. ;)

Nu vill jag har nyårsafton! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback