Black Dahlia

Åhh Harry har laddat hem den utan att han visste att det var en film som just nu står högt upp på min filmer-jag-vill-se-lista. Jag måste tyvärr vänta känner jag. Joanna vad säger du? Den måste väl ändå ses! En hel del andra filmer väntar också.

Jag börjar bli friskare. Är bara lite slemmig och ska jobba på torsdag. Har kört lite då och då nu och varje gång kommer Linda Sundblads låt Oh Father på radion. Så det kanske är min bil-låt liksom...

Linus förresten, du ska sluta vara så kaxig! =D Du vet att blogg är = makt va? Det betyder att jag kan hänga ut dig här om jag vill. Se det här som en varning. Ta en funderare över vilka ord du egentligen ska använda i diskussioner mot mig. Hoppas du kommer till insikt.

;)

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Joanna

JAA Carro du måste vänta!! ;P den ska lätt ses..Josh heting jävel! åååh =D hört nåt mer om nyår då? sandra sa att nyår i Åre är typ det bästa..jag citerar "Det är sånt jääävla drag där! och massor av hetingar. Alla åker till åre..ska vi byta?" ;)

Postat av: Anonym

Yes jag lovar att vänta. ;) Trots att jag knappt kan hålla mig! Hmmm jadu jag skulle ju vilja träffa Anna och de innan jag åker liksom. Så jag undrar hur vi ska göra. =/ Verkar ju va kul där...

2006-12-20 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback