Alla julklappar fixade

Jag känner mig så duktig. Har fixat alla julklappar nu. En av Jespers presenter fick bli en massa godis. Hade nämligen inte mer fantasi. Jag plockade på mig en massa choklad och annat grejs och skulle gå och betala. Fick kväva ett skratt när tjejen i kassan gav mig en "Gyd-här-kommer-en-tjej-med-ätstörningar-blick". Visst det såg ut att vara för mycket för en person, men vaddååå. Ha fördomar du bara.

Varför kan det inte komma någon snö? Vill ha! Jag börjar känna mig bättre nu i alla fall. Det är halsen som är slemmig. Inte kul, nu kan jag inte tralla på jullåtar medan jag sitter här och slöar. Kanske efter att jag knarkat lite fler cactus-läkerol.

Har sett flera nya filmer nu också. Saw 3 såg jag igår och vad kan man säga? Om jag någonsin skulle få för mig att pyssla med avancerade tortyrmetoder, så har jag fått en del idéer. Nya James Bond har jag sett också. En Bond med mer känslor, ojoj. Miami Vice har jag nästan glömt vid det här laget...såg den för nån vecka sedan. Inte en film i min smak kanske då...Just ja, Ice Age 2 äger vi nu också. Den är ju...söt.

Hittills vet jag bara att det blir jobb på juldagen och den 28:e. Hoppas, hoppas att det inte blir nåt mer innan. =P

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha jag var också å handlade julklappar igår =D men inte mötte jag nån carro =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback