Vi skulle ju egentligen fira Sean Penn!

Igår skulle jag, Kim och Joanna fira Sean Penns födelsedag. Men på något sätt slutade det med att vi såg Hundtricket. =D Inte mig emot...men det var faktiskt Kim som insisterade, för han hade inte sett den. Jag ville egentligen se någon annan först, jag vet ju hur svårt det är att se Linus Wahlgren (HEEET-SATAAAN) på film, men jag härdade ut och fick bara några små utbrott. Vi fick inte spola tillbaka och se dusch-scenen en gång till för Kimmen...konstigt, tyckte vi!

Här är lite bilder...tycker Picasa-programet är skumt eftersom man inte kan flytta bilderna så att de blir precis som man vill ha dem. Det är alltid någon som skyms. Måste det vara så?

Image and video hosting by TinyPic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback