Utgång ikväll

Åh roligt ska det bli. Undra bara vart vi ska? =P Anna ringde nyss och hon hade hittat nåt utlandsgrejs som verkar intressant. Italien - JAA tack! Ringde såklart Johanna, för hon är ju också en Italien-diggare. Hon ska ju dit på semester i höst den fuskisen. ;) Anna och jag bestämde oss iaf för att gå på informationsmötet. Det kan ju inte skada. Det bara kliiiiar i fingrarna efter att få åka iväg nånstans nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att undvika att klättra på väggarna.

Idag gick jag iaf ner till Harrys jobb, ska ju få jobba där 2 dagar nästa vecka (torsdag och fredag). Så jag tänkte att det kunde vara bra att prata med chefen om vad som egentligen gäller. Jag ska inventera. =P Klart de vill att nån ska hoppa in då en sån rolig syssla ska göras. Men jag gör det gärna. Jag frågade om lönen men det blev bara ett mummel till svar...hmm? Han är ju tydligen känd för att vara snål och lite av en utsugare. =/ Inte coolt! Han sa att det finns avtal om sånt, men Magnus jobbade ju för 30 kr/timmen. ILLA.

Andra nyheter är att Anton har kommit på ett nytt fotokoncept. Självklart ställer jag upp =P Mitt motto är "Gör allt för en kamera". Heh, kanske inte riiktigt allt men. Hans idé är iaf att göra mig till en asskabbig brud. =D Guud så roligt! Jag kollade på lite bilder på Courtney Love som inspiration. Men om det blir SÅÅ äckligt skabbigt så blir jag ju nästan rädd. Det är inte snyggt skabbigt, det är bara äckligt skabbigt. =D Sådetså. Då tycker jag att Brittany Murhpys skabb-stil i Spun är bättre att gå på Anton...mycket snyggare.

Nu vill jag att det ska bli kvääll! Kom på en till sak också. Nelly Furtado är cool, cool, cool. Hon har fattat grejen att ett vanligt linne och ett par jeans kan vara mycket sexigare än Britneys och Christinas nakna videor. Kolla Nellys videor Maneater och Promiscous. Påklätt och 100 grr bättre än ful-Britney.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback