Mulatt-Anton och peddofilm

Tjoho! Har nyss haft körlektion och det var faktiskt kul. Det flöt på bra och jag fixade det mesta rätt, trots ingen övning hemma. (Damn you) Men wohoo för att jag inte sög helt! Sedan kom vi dock till uppfångning i motlut eller vad det nu hette...och det var inte det lättaste. Så det gick inte så bra. Körläraren verkade ha mjuknat upp idag. Förra gången var han lite svår att prata med. Men allt vad som behövdes var ett litet vänligt Carro-leende för att han skulle bli avslappnad. =P

Igår var jag med den nyhemkomna mulatten Anton. Vi gick en promenix och sedan såg vi på en peddo-film hemma hos honom. Obehaglig var den, men bra. Lite oväntad och omvänd där =P Usch äckliga pedofilmänniskor döö. Kändes inte kul att gå hem sedan i alla fall, men jag blir så harig när jag sett hemska filmer. Det var ju helt kolsvart i den dumma branta backen från Antons hus, så det var inte lätt att ta sig oskadd ner.

Och nu har Desperate Housewives börjat igen! ÅH! Det är ju för underbart. Fast det var lite trög handlig ändå i första avsnittet måste jag säga, det hände inte så mycket. Och Prison Break, ååh Wentworth! Jag hade nästan glömt hur sexig han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback