Minnen från Turkiet

Åhh jag hittade några bilder från Turkland. Kommer ju inte åt alla mina kära foton på min dator som är trasig. =/ Men de här hittade jag! Åh vad nice det var där nere.



Image and video hosting by TinyPic 

Färgen på vattnet var sååå turkos. Bilden till höger är från vår båttur där man stannade och badade i grottor och klättrade på klippor bla. Det var på DEN båtturen jag träffade Snygg-turken som jag tjatade så om. =D


Image and video hosting by TinyPic

Finfin utsikt på bilden till vänster. Den till höger är från en restaurang vi hittade. Man satt på små guppande restaurang-båtar...ja ni ser på bilden. De flöt omkring. Och så åt man nyfångad forell. ;)



Image and video hosting by TinyPic Och här: HETINGARNAS HETING! The Turk..of all turks...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wohoo! Äntligen får man se den omtalade turkgrabben ;)

2006-08-29 @ 18:09:43
Postat av: Carro

Jaa =D Är han inte het så säg. Fast man ser ju inte så mycket av det finaste, vilket var ansiktet. Men jag klagar inte på magen precis...;)

2006-08-30 @ 12:11:17
Postat av: Johanna

Nepp. Man får vara glad för det man får :)

2006-08-30 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback