Lite filmer å stuff

Jaaaaamen heeeej. Har nyss sett filmen Closer. Fast den har jag ju sett förut, men det måste ha varit ett år sen minst. Som ni kanske vet är ju jag totalt senil när det gäller att komma ihåg filmer, så det var rätt kul att se den igen. Snacka om SKUM film! Joannas älskling Clive är ju med och han är SKUUUM! Alla är lite småknäppa tror jag. =P De måste ju vara så jäkla ärliga hela tiden. Men jag gillar dialogen, även om det kanske just det mest hela filmen är..en massa massa massa prat om egentligen ingenting.

Har sett Tillsammans också. Såå rolig! Haha åh vad man skrattar. Ofta man skulle vilja bo sådär i ett kollektiv med en massa galna jäklar. Njaae. Jag gillar mesen med skägget! Hans filosofiska resonemang om gröten var kul. =D
"Ja men tänk er barn...först är det en massa små separerade bitar, kalla, hårda och spröda. Sedan när man kokar havren så blir de sammanvävda allihopa i en enda stor röra lixom. Och de blir varma och fina! Jaa jag tycker faktiskt att gröten är vacker!" (Som ett kollektiv alltså..suck)

Åh Anton loggade in på msn förut! Han är hemma nu. Eller inte riktigt kanske, han sitter nog på tåget kanske. Det var från Arlanda han skrev. Ska bli så kul att se hans foton och videofilm. =D




Kommentarer
Postat av: Gustaf Hammarstedt

Jo, men det var ju trots allt min rollkaraktär som var en mes och inte jag. Gillar inte när folk mobbar mig och mitt röda skägg...snyft *gråter bakom gardinen*

2006-08-20 @ 13:05:24
Postat av: Carro

Alltså Linus din nöörd! Du fattar väl att inte jag går på det här längre. ;)

2006-08-20 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback