Jag kan få bättre än så!

Håhå jag är mätt! Har nyss ätit på kina-restaurang och det är ju alltid gott. Blev lite shopping idag med, fattig sådan. Köpte ett rött skärp, ett fattigt armband, en hudlotion och en kajal. Testade ett par jeans med som jag ville ha, men det kunde jag inte ta mig råd till, tyvärr. =(


Just ja, jag har ju haft min första körlektion idag också. Det gick ju rätt bra ändå! Trots att jag är så ovan. Rätt mycket basics än så länge, men jag tror jag kommer lära mig så småningom. ;)


Saker jag har kommit på:

1. Jag har ju tamejfan parfymen som Scarlett-jäkeln gör reklam för! Eternity från Calvin Klein. TVÅ flaskor med lite olika varianter på doften dessutom. Köpte dem av Jesper som vunnit dem på lotteri. Inte coolt! Nu när jag har kommit ut med det här kan ju folk tro att jag egentligen smygdiggar Scarlett. Ååå typiskt.
2. Idag vill jag bara lyssna på Lily Allens låt "Smile" och Veronica Maggios låt "Nöjd?" Den sista har en sån bra text. Hon sjunger om vilka höga krav hon har på killar. Klart man ska ha det! Stenhårda krav är det som gäller. ;) "Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå, men herregud jag kan få bättre än så..." Jag toktrallar på den.
3. Jag har sååååån ååååångest.


Kommentarer
Postat av: joanna

ååh du lyckades få en tid ändå? =)var det svårt? =P värsta nervigt! snart är det där avklarat också =)men iaf, kikade ju på lägenheter i sthlm, det stod typ byteskrav på ALLA. Inte coolt, man måste alltså redan ha en lägenhet för att få en =P verkligen inte coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback