Yes!!! =D

Åh jag är så glad att jag bara vill skriiika! Men det går inte, har för ont i halsen för det. Men jag skriker inombords. Anledningen?

JAG SKA TILL EGYPTEN!! Åhhh! Mamma bokade biljetter igår, så den 18:e april åker vi till Hurghada. Perfekt! Då hinner jag ha påsklov innan också! Och att missa 2 dar i skolan veckan efter lovet gör mig iiiingenting, känns faktiskt helt underbart. Synd bara att turistorterna inte alls ligger i närheten av pyramiderna. Det blir alltså min födelsedagspresent, och jag hade aldrig kunnat få något bättre än en resa. Jag är såå glad! Dock är jag väldigt oroad över hur det ska gå att resa med Matilda den här gången. Uscha, det gruvar jag mig för!

Dagen var för övrigt dryg. Förmiddagen var rätt kul, då gick jag och Anna igenom våra bilder vi tog på Rumänienresan. Efter det såg vi på Jennys och Amandas modevisning i aulan, bra tjejer. Lina hade gjort fika och det var ju inte heller helt fel. Det är för att jag är sjuk som dagen har känts tung. Samhällen på eftermiddagen var ju ingen hit, ligger inte alls bra till där. Det var härligt att komma hem idag i alla fall. La mig direkt i soffan, hade inte så mycket ork till något annat och råkar slå på 4:an precis i tid för svampbob! LYCKA.

Kommentarer
Postat av: Anton

svambob aeger kanske. :|

2006-04-07 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback