Snorungen Carro

Åh vad jag nyser! Jag är så förkyld.

Kom nyss in, var tvungen att ta mig ut för att få lite luft. Blev inte en så lång promenad för näsan bara rinner. Såg förresten reklamen för Lucky number slevin med Josh Hartnett. Jag är galen i den mannen. Måste se den filmen även om han hittills inte haft allt för många bra filmer att komma med. Men nu är det ju kända namn som Bruce Willis, Lucy Liu och Morgan Freeman med. Det kanske slår rätt den här gången alltså.

Uppdatering.
Fick just reda på en jätterolig sak! Larsson ska till Hurghada exakt samma dag som jag, till samma ställe å allt. KUL. Orättvist att han har dykarcertifikat och inte jag. Vill ha! De har ju världens bästa dykarvatten just där. Men vaddå...jag har ju hela livet på mig. Jag återvänder nog nångång.

Kollade på imdb för att se om det var några kändisar som fyllde år på MIN dag..3 april. Och det var det..skaffa en egen dag, eller..jag är den yngsta av dem, så det var inte min först. Ajdå..det var faktiskt Marlon Brandos dag först...andra som fyller år då är Alec Baldwin (hua), Eddy Murphy, Doris Day, Jennie Garth och Amanda Bynes (suck). Många o-coola namn! Det ska ju bara vara coola på MIN dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback