Så var det lördag!

Nämen tja...nu har jag börjat blogga som varenda annan jävel. Kunde lixom inte motstå. Eller är det för att det helt enkelt finns för mycket intressant att säga? NJA...

Igår var det studentfest i alla fall, på Oscar. Vad säger man om kvällen? Den var rätt lyckad, vi kom dit en aning för tidigt. Men efter ett tag kom alla hetingar och en del roliga personer. Vi väntade länge länge på att naturarna skulle komma...och till sist kom Anna och co, utan Anton. Och vad var anledningen? HAHA. Du måste sluta med det där. Vi lärde ju oss vår läxa, eller bara jag antagligen då. Hihi. Men det var en kul kväll i alla fall! Fast inte alltför kul när nån klant spillde ner mig med öl över linnet och kjolen, stank verkligen! Och Anton..sluta säg att han vill ha mig...Han vill nog inte alls det. Jag blir ju generad fattar-du-väl.


Nu ska jag gå och hitta på nåt bättre. Har hittills hunnit med att promenera med Vicky, my bitch.

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha!

Ja, men det är sånt som händer....
Man får ha mycket självdistans helt enkelt och se det roliga i det.

Och Carro, du är så mainstream. ;P

Puss påre gullsvamp....

Och JA, han VILL ha dig! haha

2006-04-02 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback