Precis vad jag (inte) behövde. Jo lite.

Okej, jag ska börja med att säga att jag faktiskt redan vet om att jag är sjuukt onödig. Och en shopaholic indeed. Idag råkade jag gå in på H&M, hade ju kommit överens med mig själv om att det inte skulle bli så många besök för mig på liknande affärer! Jag känner tyvärr mig själv så pass bra att jag vet att det bara kan räcka med att gå in där, sedan är det kört. Då måste jag köpa, köpa, köpa. Vilken fruktansvärd tur att jag inte hade med mig kortet, då hade dagen slutat illa kan jag säga. Det första jag ser när jag kommer in är bikinihyllan. Och jag tänker; herregud jag som köpte så många omatchande delar på rean...Jag måste ju titta där och se om jag hittar några matchande till dem. Självklart gör jag det! Det slutade med att jag köpte tre överdelar. Tre måste vara mitt magiska nummer för det brukar oftast bli tre exakt likanda saker i olika färger (?) Jag kan trösta mig med att det var basfärger, svart, vit och en mörkgrön. Faktiskt så matchade ju alla de till tidigare inköp! Så det var ju perfekt. Jag lyckades med möda och alla krafter motstå att köpa de andra fina jag såg. Men nu var jag ju på G! Varför inte shoppa lite till...Så jag gick vidare till Vero Moda där jag hittade coolaste linnet. Var tvungen att köpa det. Hittade också ett trähalsband med stora kulor som matchade perfekt. Självklart köpte jag det. Sedan var mina pengar SLUT. Mina födelsedagspengar från farmor och farfar var nu förbrukade. Tur för mig att jag inte hade något ID med...så inga kortköp.


Jag lovar...det här var en lindrig shoppingdag. Ni som känner mig vet att jag inte är klok...men det ska man ju inte vara heller. Tyvärr vet jag också vad det beror på att jag gör så här. Måste jag nämna att jag har köpt över 60 par örhängen på ett par år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback