Nu är det lov!

Så underbart med lov! Vissa behöver ju inte gå imorrn ;) Tog en sväng till Birsta idag och vilken orättvis syn möts jag av?? Jo, de har fått in alla bikinidelar som jag skulle behöva matcha mina rea-delar med. Fast jag insåg att eftersom jag nu köpt svart och vitt så kan det matcha till alla redan. Jag behöver inte vara helblommig och helrandig =D Så jag sparade mina slantar. Däremot blev det två par solbrillor. Men det hade jag rätt att köpa eftersom jag åker på tisdag! Eftersom mina vinterskor är äckliga och fortfarande fuktiga efter min och Antons promenad i ösregnet måste jag nu använda vårskor =D Våga vägra vintern! Det var nåt jag skulle säga tror jag...men har glömt det =P Nu ska jag snart spana på O.C..kanske. De har så snygga kläder i den serien, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback