Det kanske är papparazzifotograf jag ska bli?

Måste ladda över bilderna till den här datorn från resan. Shit vilken smygare jag är! Inte många som kan ta kort på stjärtar på nära håll helt obemärkta, med blixt dessutom.
Anton förresten din knäppe fan - du är inte snygg! Som Katta sa i din dröm. Det är så roligt att använda det. Men du var inte så snäll med mig du heller i min dröm; "Lär dig tycka om dig själv för fan." Haha vad ska det betyda? Fast jag är iaf inte jugoslav som du.


Igår skulle jag och Henke säga hur less vi var på varann. Alltså på skoj som vi brukar. Jag sa "Alltså fy fan vad jag är less på dig, vet du det?!" Han sa "Men jag lovar att jag är mer less på dig!" Jag: "Men jag är ju för fan inte rödhårig som du i alla fall!!" ..................Lång tystnad... och konstig blick från Henke..."Öh....jo det är du?" Haha han blev lite ställd där. Men jag har ju koppar-kastanje-kanel-med spår utav furu-färg! Inte vanligt rött inte.


Ajsing vad det regnar ute! Idag trodde Kim och Linus att jag var dum på riktigt. Vi pratade om varför man firade valborgsmässoafton. "Var det då Jesus brändes?" gissade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback