Dessa söndagar!

Så var det det här med söndagar...Varför är de alltid så tråkiga? Söndagsångest. Tror det är förknippat med att man nästan alltid har en massa skoljobb att försöka ta itu med just på söndagar. Så även denna dag, men jag har inte börjat än. Var ju tvungen att se reprisen på Hey Baberiba...och åka en sväng med skotern. Vad ska jag hitta på härnäst så jag slipper? Jag gör nästan vad som helst för att slippa. Men till slut måste man ju. Det är den här perioden man borde kämpa, för nu är det inte långt kvar till studenten, till friheten!. Istället blir det tvärtom, det är nu man orkar absolut minst. Imorrn fyller jag år också. 19 år...Herregud, en gammnukka. Jag känner ingen större glädje över det direkt, vill inte bli äldre, 20 skulle i och för sig inte vara helt fel, 19 är ganska onödigt. Tror jag ska hoppa över morgondagen och fortsätta vara 18.

Kommentarer
Postat av: viktoria sohlin

Hejsan, och grattis på din 19 födelsedag i ditt liv, :) Pussen dåe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback