Äntligen helg

Todiloo. Idag blev det till att sluta tidigt och det kan ju aldrig vara fel. Borde börja med svenskan nu, stor grej som ska in på onsdag, men den är så dryg att jag inte orkar. Lever i min lilla lyckovärld där jag bara kan tänka på Egypten och värme!

Nu är det äntligen helg, efter en ganska låång psykologilektion. Mamma och Harry har åkt till fjällen, så nu är det lugnt här. Ingen Matilda hemma heller än...underbart. Jesper kommer väl snart, min älskade sötpropp. Undra vad som händer i helgen då? Ikväll blir det nog lugna puckar, men imorrn hoppas jag på nåt kul. Herregud det är ju Hey Baberiba med mina idoler kungafamiljen ikväll! Så underbart bra. Så ska det låta är också bra! Faktiskt...så kul att sjunga med. Nu när inte Prison Break går länge (helvetesjävlaskitvarförskadetbörjatillhösten!!) är Desperate Housewifes veckans enda räddning.  Bree är min idol! Eller alla är så bra...men mest Bree för hon är så sjuk. Undra hur veckan skulle se ut om man inte fick sin tisdagsdos av hemmafruarna? Hua, sorglig tanke. Dumma Anton laddar alltid ner avsnitten den judasen, långt innan jag hunnit se på den vanliga hedliga Tv:n. Sluta upp med det din Matte-E-mupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback